2012-01-02

Füszeres - vörösboros sülthús

Sziasztok!

Ezt a húst szilveszteri ebédre készítettem.

Fűszeres - vörösboros sülthús

A sertés rövidkarajt megmostam,szárazra töröltem. Ezután jól megszurkáltam ( H. amikor ezt a műveletet látta sietve távozott a konyhából :-)) )
Majd a kacsa sütöm aljára szórtam borókabogyót, szegfüborsot, sima borsot, kakukkfüvet, babérlevelet, rozmaringot, szegfűszeget.Ráfektettem a húst ( a húsos részével ) öntöttem rá 1 l zöldség levest és vörösbort ( az volt ráírva édes,de simán elmegy száraznak is, vagy félédesnek ).
Ráraktam a tepsi fedelét és be a hütöbe.
Másnap reggel mikor indultam dolgozni ( 6:15 ) beraktam a tepsit a sütőbe ( fedővel ). A sütőt 125 fokra kapcsoltam, és elmentem dolgozni.
Amikor hazajöttem ( 10:00 ) felvettem a hőfokot 175 fokra és ,,sütöttem"  tovább ( még mindig fedővel ) 11 óráig. Ekkor levettem a fedőt, a húst megfordítottam és így sült tovább 12 óráig. Persze most már locsolgattam szorgalmasan, nehogy kiszáradjon.
Főtt krumplival és tejszínes gombával tálaltam.


Nincsenek megjegyzések: