2009-06-18

Igazi puncsfagyi Frank Júlia szerint.

Frank Júlia :nagy fagylaltos könyvében ez áll :-Igazi Puncs fagyi. Én viszont kekszes fagyinak nevezném.Bár legközelebb változtatok rajta pár dolgot ,de nekem és a lányoknak azért nagyon ízlett,de a kisfiam szerint nem volt jó.Kérdésemre azt mondta :-mert keksz van benne.





Le írom az origi receptet zárójelbe az én kis változtatásomat

Igazi Puncs fagylalt
3 dl tej
2 dl tejszín
0,5 dl rum (fél fiola rum aroma )
10 dkg sárgabarack lekvár
10 dkg száraz piskóta morzsa,vagy édes kalács morzsa (nálam a lejjebb látható Eirplätzchen volt kisebb darabokra törve)
1 ek citromlé (1 tk volt nálam)
2-3 ek méz (2 ek méz)
csip.só
Turmix gépbe raktam a lekvárt,mézet,rum aromát,citrom lét és össze mixeltem. Hozzá adagoltam a tejet,majd a tejszínt és habosra kevertem.Majd be a fagyi gépbe.Azt írja amikor majdnem kész a fagyi akkor hozzáadni a piskóta morzsát,és úgy fagyasztjuk készre (én amikor lejárt a 30 perc átöntöttem egy fagyasztós tálba hozzá kevertem a kekszet és még beraktam a fagyasztóba.fogyasztásig meg kevertem párszor.)
A keksz nem ázott szét benne teljesen,de puha se volt.


Nincsenek megjegyzések: