2009-02-17

Tejfölös burgonya leves






Tejfölös burgonya leves

Hozzávalók: 1 kis fej vöröshagyma, 1 evőkanál zsír, 2 evőkanál liszt, 2 gerezd fokhagyma, 1 kg burgonya, 3 dl tejföl, 1 evőkanál delikát,bors,piros paprika por,
A zsíron meg pirítottam a hagymát fokhagymát,majd rászórtam a lisztet és ezt is pirítottam egy kicsit. Tüzröl levéve hozzáadtam a felkockázott krumplit,rászórtam a paprika port,majd jól elkevertem.Hozzá öntöttem 2 l vizet,delikátot,borsot.Amikor a krumpli félig puha utána lehet sózni fűszerezni ha igényli. Amikor pedig a krumpli puha volt szedtem ki a levéből a tejfölhöz,elkevertem és a tejfölös lét vissza öntöttem.Át forraltam az egészet,és kis pogácsával tálaltam.
.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

A recepted képét lenyúlták
http://fincsivacsi.hu/receptek/levesek/tejfolos-burgonyaleves/