2009-02-24

Currys rizsleves Mirelle után


Szeretem a leveseket főleg ilyen rossz időben ( kivéve ha zöldbab van benne ).Na és a különleges levesek amúgy is érdekelnek.Tegnap is leves volt,de amikor ma megláttam ezt Mirellénél úgy döntöttem kipróbálom.


recept forrás itt: http://mirelle.freeblog.hu/archives/2009/02/24/Gyorsleves/

A levest úgy készítettem ahogy nála le volt írva.

Currys rizsleves

1 vöröshagyma

2 ek rizs

1 kk paprika

1 kk curry

frissen őrölt bors



1 kis doboz tejföl

2 kk mustár

1/2 l alaplé

A hagymát apróra vágom, kevés olajon megdinsztelem. A rizst megpirítom egy picit, rászórom a curryt, azt is megfuttatom. Lehúzom a tűzről a lábast, egy kis paprikával ízesítem, majd felöntöm a fél liter alaplével és megvárom, amíg megfő a rizs.
A tejfölt kikeverem a mustárral és behabarom vele a levest. Sózom, borsozom.


Igazán érdekes íze volt,finom érdekes.
Köszönet a receptért neki :-)

1 megjegyzés:

Mirelle írta...

Örülök, hogy ízlett. Nálunk többször futott már az elmúlt hetekben (pedig ez nem gyakori). ;)